Pomoc
Nawigacja na stronie www
Informacje ogólne
- Obsługa klienta
- Zwroty towarów
- Wysyłki i dostawy
- Metody płatności
- Polityka prywatności
- Sprzedaż za granicę
- Monitorowanie zamówień
Często zadawane pytania FAQ
- Jak wygląda proces składania zamówienia?
- Ile czasu zajmuje dostarczenie zamówienia?
- Co to jest wizualizacja 3D?
- Co jest potrzebne, aby powstała wizualizacja 3D?
- Jakiego typu pliki (logo, zdjęcia) są akceptowane do wizualizacji?
- Czy można wprowadzić zmiany po złożeniu zamówienia?
- Czy istnieje możliwość indywidualizowanych lub nietypowych zamówień?
Dlaczego wybrać naszą firmę?
NAWIGACJA NA STRONIE WWW
Jak nawigować na stronie www.grupaglasso.pl ?
Nawigacja na stronie www odbywa się jak na standardowych stronach e-commerce. Nasza firma postanowiła jednak uprościć zasadę zapytań o wycenę poprzez stronę www. Zrezygnowaliśmy ze standardowego koszyka na rzecz formularza który pojawia się od razu kiedy klikniecie Państwo na ikonę "dodaj zapytanie". Po dodaniu pojawia się ono pod MENU strony. Widoczne są tam wszelkie produkty o których cenę chcemy zapytać. Informacje takie jakie jak "ilość "pomogą nam przygotować najbardziej adekwatną wycenę.
INFORMACJE OGÓLNE
Obsługa klienta
Jeżeli jesteś zainteresowany naszymi statuetkami prosimy o kontakt telefoniczny lub email do jednego z naszych oddziałów najlepiej pasujących do Twoich preferencji. Nasza firma obsługuje zarówno klientów indywidualnych jak i korporacyjnych. Działamy szybko, a nasze produkty cechują się najwyższą jakością. Nasi konsultanci pomogą Państwu w doborze najlepszego rozwiązania na wszelkie uroczystości i imprezy na których wręczane mają być statuetki czy ekskluzywne prezenty. Godziny pracy naszego biura to: poniedziałek – piątek w godzinach 9.00 – 17.00.
Zwroty towarów
W związku z tym, iż wszystkie zamówienia są indywidualizowane, zwrotów towarów nie przyjmujemy. Nie ma możliwości odesłania zamówień dostarczonych do klienta w celu ich zwrócenia bądź zwrotu pieniędzy. Proces zamówień gwarantuje, iż każde zamówienie zostaje zrealizowane zgodnie z życzeniami i ustaleniami, oraz po ostatecznej akceptacji klienta. Dzięki wypracowanemu procesowi składania zamówień mamy pewność, że są one realizowane zgodnie z życzeniami klienta a nawet przewyższają jego oczekiwania. W przypadku, gdyby produkty zostały uszkodzone podczas transportu, gwarantujemy dostarczenie nowych bez dodatkowych kosztów.
Wysyłki i dostawy
Czas realizacji statuetek jest uzależniony od wielu czynników. Terminy realizacji są podawane indywidualnie dla każdego projektu. Dla niedużych i standardowych zamówień jest to z reguły parę dni roboczych.
Nasze produkty wysyłamy topowymi firmami kurierskimi na rynku (DHL, UPS).
Metody płatności
Płatności przyjmujemy w postaci przelewów bankowych i gotówkowych. Istnieje również możliwość nadania przesyłki pobraniowej. Większość realizacji wymaga przedpłaty przed realizacją zamówienia. Wyjątki robimy dla stałych klientów.
Polityka prywatności
1. Firma GLASSO Paweł Szczerba, właściciel serwisu internetowego grupaglasso.pl , zobowiązuje się do należytej ochrony danych dotyczących odwiedzających serwis.
2. Dane dotyczące użytkowników serwisu nie będą przekazywane ani sprzedawane firmom ani osobom trzecim.
3. Dane przekazywane przez użytkowników serwisu będą wykorzystane jedynie w celu komunikacji.
4. Niezależnie od danych osobowych podanych podczas komunikacji, właściciel serwisu może wykorzystać technologie pozwalające na zbieranie niektórych informacji technicznych, takich, jak adres IP uczestnika, typ przeglądarki internetowej oraz używany system operacyjny.
5. Właściciel serwisu oraz podmioty obsługujące serwis internetowy gromadzą statystyki odwiedzalności serwisu grupaglasso.pl
6. Właściciel serwisu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w polityce ochrony prywatności. Zmiany mogą nastąpić w dowolnym czasie, a użytkownicy mogą, lecz nie muszą być o tym powiadomieni.
7. Aby usprawnić funkcjonowanie serwisu internetowego grupaglasso, stosowane są sporadycznie pliki cookie. Pliki te to informacja przekazywana przez przeglądarkę internetową i przechowywana na lokalnym dysku twardym użytkownika serwisu internetowego. Pliki cookie nie zbierają żadnych osobistych danych użytkownika serwisu internetowego.
Sprzedaż za granicę
Jesteśmy firmą rozliczającą się VAT , dlatego też nasze ceny podawane są w postaci netto jak i brutto.
Wysyłki realizujemy na całym świecie. Ze względu na różne systemy podatkowe i stawki VAT, o szczegółowe wyliczenia proszę pytać swojego opiekuna/sprzedawcy.
Monitorowanie zamówień
Nasi spedytorzy posiadają systemy do monitorowania paczek. Jeżeli w procesie zamówienia podano komplet informacji kontaktowych łącznie z nr telefonu i adresem e-mail, otrzymasz komunikaty od wybranego przewoźnika o statusie przesyłki.
W celu dodatkowych pytać prosimy o kontakt ze sprzedawcą odpowiedzialnym za zamówienie.
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA (FAQ)
Jak wygląda proces składania zamówienia?
Proces składania zamówienia podzielony jest na kilka etapów. W pierwszym zawsze staramy się pomóc naszym klientom w doborze najlepszych produktów na określone okazje. Oferujemy statuetki z różnych materiałów i technologii, a przy wyborze kierujemy się budżetem który posiada klient, doświadczeniem, czy typem okazji na której mają być wręczane nasze produkty. Każdym klientom którzy chcieliby pozyskać referencje wykonanych przez nas statuetek, wysyłamy je niezwłocznie drogą email. Wśród naszych klientów są osoby indywidualne, firmy a także korporacje.
W następnym etapie przygotowujemy wycenę bazując między innymi na podstawie czasu realizacji oraz ilości. Po jej akceptacji, przygotowujemy wizualizację, gdzie klient może zobaczyć w postaci wirtualnych zdjęć jak będzie wyglądał gotowy produkt. Po akceptacji / ewentualnych zmianach, przystępujemy do produkcji.
Dla projektów indywidualnych proces opisany został w zakładce: Statuetki na zamówienie.
W końcowym etapie starannie pakujemy nasze produkty i niezwłocznie wysyłamy do klienta za pośrednictwem naszych kurierów.
Ile czasu zajmuje dostarczenie zamówienia?
Od momentu rozpoczęcia zamówienia cały proces może potrwać od 2 do 5 dni roboczych dla niewielkich realizacji statuetek standardowych. W przypadku zamówień szczególnych termin ustalany jest indywidualnie. Różne czynniki mogą spowodować skrócenie bądź wydłużenie tego czasu. Czas oczekiwania na podstawowe wizualizacje to około 1-2 dni, bardziej zaawansowane jak obiekty 3D to około 3-4 dni (prosimy jednak za każdym razem potwierdzić ten termin). Wszelkie zmiany w wizualizacji mogą spowodować opóźnienie procesu. Czas produkcji zależy od: ilości zamówionego towaru, stanów magazynowych, skomplikowania kształtu. Dostarczenie produktów, w zależności od miejsca zamieszkania trwa do 2 dni roboczych w Polsce. Oraz do tygodnia przy wysyłce zagranicznej.
Ciężko precyzyjnie określić dokładny czas dostarczenia towaru, jednakże większość zamówień jest dostarczana w przeciągu 30 dni od daty zainicjowania zamówienia. Czynniki takie jak: czas potrzebny na zaakceptowanie wizualizacji oraz czas produkcji (zależny od wielkości zamówienia), mają wpływ na czas realizacji zamówienia.
Co to jest wizualizacja 3D?
Wizualizacja to nic innego, jak obraz finalnego zamówienia, które klient otrzymuje przed jego zaakceptowaniem. Wizualizacja powstaje poprzez wygenerowania foto-realistycznego wirtualnego zdjęcia przedstawiającego finalny projekt.
Celem wizualizacji 3D jest umożliwienie klientom ujrzenie obrazu ostatecznego produktu, przed rozpoczęciem procesu jego produkcji. Istnieje wówczas możliwość dokonania ostatecznych poprawek w projekcie, w treści i układzie tekstu, rozmiarze logo i innych grafik oraz innych szczegółów.
Dzięki potwierdzeniu wizualizacji 3D przez klienta, mamy pewność, iż zamówienie spełnia dokładnie jego oczekiwania.
Co jest potrzebne, aby powstała wizualizacja 3D?
Do przygotowania wizualizacji potrzebujemy wszystkich składowych jakie budują projekt statuetki. Są to: kształt statuetki, grafiki (w tym loga i zdjęcia), teksty i krój czcionki, modele 3D obiektów grawerowanych lub drukowanych lub plany techniczne. Elementy przesłane przez klienta możemy wykorzystać bezpośrednio (jak np. logo), albo pośrednio (trzeba je „przerysować”), pozostałe elementu musimy stworzyć od podstaw. Im więcej elementów dostaniemy od klienta tym łatwiejsze i szybsze jest stworzenie wizualizacji.
Szczególnie dotyczy to wirtualnych modeli 3D (wykorzystywanych do grawerunku laserowego 3D, albo do druku 3D). Brak gotowego modelu przesłanego od klienta (oprócz wybranego z dostępnych darmowych modeli) skutkuje koniecznością stworzenia go przez nas od podstaw. Ponieważ proces ten jest czasochłonny, jest w naszej firmie dodatkowo płatny (wycenę podajemy przed stworzeniem modelu).
Większość naszych wizualizacji tworzymy na dwa sposoby: komputerowy render 3D (wykorzystuje specjalne oprogramowanie modelujące 3D, w którym grafik tworzy scenę złożoną z obiektów trójwymiarowych i finalnie renderuje (generuje) z tego foto-realistyczną wizualizację, oraz koncepcyjny projekt graficzny (tworzony w oprogramowaniu graficznym, poprzez wirtualne rysowanie projektu). W obu technologiach staramy się osiągnąć efekt najbardziej zbliżony do rzeczywistego finalnego wizerunku końcowego produktu.
Jakiego typu pliki (logo, zdjęcia) są akceptowane do wizualizacji?
Jakość i rodzaj plików jest uzależniony od technologii w jakiej będziemy tworzyli projekt i znakowanie.
Pierwszym i najlepszym wyborem są pliki wektorowe typu .ai, .cdr, .eps lub .pfd oraz dla plików 3D .obj, .stl, .3ds, .dxf.
W większości przypadków wystarczą nam jednak również pliki np.: .jpg albo .png wysokiej rozdzielczości.
Jeżeli grafika nie spełnia wymaganej jakości nasz sprzedawca poprosi o podesłanie w odpowiednim pliku.
Czy można wprowadzić zmiany po złożeniu zamówienia?
Tak, ale tylko do momentu w którym produkt nie był już przez nas stworzony lub jego produkcja rozpoczęta. W przypadku zmian w trakcie realizacji projektu prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny z nami.
Czy istnieje możliwość indywidualizowanych lub nietypowych zamówień?
Jesteśmy w stanie stworzyć każdą statuetkę, posiadamy bogatą ofertę statuetek szklanych i kryształowych, jak również pokaźną kolekcję projektów indywidualnych (galeria).
Jeśli tylko posiadają Państwo pomysł, który chcieliby Państwo stworzyć, prosimy o kontakt. Z przyjemnością zrealizujemy wymarzony projekt, który stanie się rzeczywisty. Szczegółowy opis procesu zamówienia takich statuetek opisaliśmy w zakładce: Statuetki na zamówienie.
DLACZEGO WYBRAĆ NASZĄ FIRMĘ?
Gwarancja najwyższej jakości
GRUPA GLASSO to gwarancja najwyższej jakości. Wśród klientów, którzy nam zaufali są między innymi: Coca-Cola, McDonald, RedBull, Allegro, Amazon, Volvo, Mercedes, Lexus, Bosch, Siemens, ING, PKO BP, Santander, Allianz, Onet, Wirtualna Polska, Bayern i wiele, wiele innych.
Robimy również statuetki dla znanych osobistości: aktorów, sportowców czy piosenkarzy. Statuetkę naszej produkcji otrzymał między innymi Robert Lewandowski
Produkty które oferujemy naszym klientom są produkowane z wyselekcjonowanych materiałów i w pełnym zaangażowania procesie produkcyjnym. A kontrola jakości na każdym etapie produkcji zapewnia, że do klienta wysyłamy produkty tylko najwyższej jakości.
Gwarancja jakości kryształów
Szkło które oferujemy naszym klientom, jest to tak zwane szkło optyczne. Potocznie zwane szkłem K9, a będącym kryształem. Używane jest do produkcji soczewek, a także jako pryzmaty w laserowej optyce. Posiada bardzo wysoki współczynnik przezroczystości a także charakteryzuje się niską zawartością bąbelków powietrznych. Waży około 24% mniej niż szkło z zawartością ołowiu, poddaje się dobrze polerowaniu. W praktyce jest to najczystsze dostępne szkło przemysłowe. Używane jest między innymi przez firmę SVAROVSKI.